Monday, January 2, 2012

Kenyataan: KEPUTUSAN PILIHAN RAYA PERUBATAN



Rujukan: Gen09 01/01/05-X 03/2011/12 (03)

KEPUTUSAN PILIHAN RAYA PERUBATAN

Assalamualaikum w.b.t

Keputusan pilihan raya PERUBATAN telah diumumkan oleh JPP 2011 sebentar tadi. Oleh itu, kami di Jawatankuasa Batch 2011/12 mengucapkan tahniah kepada calon-calon daripada Gen09 yang berjaya memenangi tempat sebagai AJKT PERUBATAN dalam pilihan raya tahun ini. Mereka yang kami maksudkan ialah:

1. AHMAD FAIZ BIN ZAIB

2. AHMAD KAMIL BIN AHMAD FAHMI

3. MUHAMMAD MU’IZUDDIN BIN AZMI

4. NUR SABIHA BINTI ZAKARIA

5. IZZATI FARHANAH BINTI ARIP

Semoga peluang yang diberikan sebagai AJKT PERUBATAN nanti digunakan sebaiknya untuk kebaikan ahli-ahli PERUBATAN di seluruh Mesir di samping membentuk perwatakan profesional dan kepimpinan di dalam diri mereka.

Pesanan kami kepada semua ahli Gen09 supaya sentiasa menyokong dan membantu mereka dalam gerak kerja PERUBATAN apabila mereka bergelar AJKT nanti.

Jawatankuasa Batch juga amat berbesar hati untuk memberikan kerjasama dan mengukuhkan jalinan mesra antara pimpinan Jawatankuasa Batch dan barisan AJKT PERUBATAN.

Oleh kerana AHMAD FAIZ BIN ZAIB dan AHMAD KAMIL BIN AHMAD FAHMI kini masing-masing sedang memegang posisi sebagai Penolong Ketua Batch I
dan Setiausaha di dalam Jawatankuasa Batch 2011/12, posisi tersebut akan dikira kosong apabila mereka secara rasminya dilantik sebagai AJKT PERUBATAN semasa Mesyuarat Agung Tahunan (MAT) 2012.

Bagi mengisi jawatan-jawatan tersebut, satu mesyuarat bersama ahli Jawatankuasa akan diadakan sebelum bermulanya MAT 2012. Sehinggalah tiba waktu itu, mereka berdua masih dikira sebagai ahli Jawatankuasa Batch 2011/12.

Kami berharap agar ahli memberikan kepercayaan kepada Jawatankuasa Batch untuk menyelesaikan perkara tersebut dan memberikan perhatian sepenuhnya kepada peperiksaan musim sejuk yang semakin dekat ini.

Selamat maju jaya.

Terima kasih.

AHMAD AIZZUDDIN BIN DAUD
Ketua Batch,
Jawatankuasa Gen09 2011/12.
Unknown GEN09 MEMBER

Do things with passion or not at all.

No comments: