Wednesday, May 18, 2011

Keputusan Pilihanraya sesi 2011/12


Assalamualaikum
Berikut merupakan keputusan pilihanraya Gen09 sesi2011/12











"Together Reaching for Greatness"
-Gen 09- GEN09 MEMBER

Do things with passion or not at all.

65 comments:

myviputihmerah said...

hidup ammar hamzah !!!! itu dia bakal ajk kita tahun depan..

fanatik miela sgt2 ni said...

alaaaa miela kalah, 3 undi jer, sob3, xpe miela, i will always support u, cube lg tau, jgn putus asa

cute korean said...

aww, best2 pemenang thn ni...i suke...buat keje leklok taw...

Bob: Unit Sukang & Aktvt Luor
Fahmi: Unit Akademik dehh...
Ammar: Unit Tugas-tugas Khas
Faris: Unit Pembangunan Insan sbab ada FFJF penuh dgn idea-idea Islamik...
Cha'a: Unit Kebajikan (boleh anjurkan meeting bersama2 dgn SITI NURHALIZA....aww...Nancy Ajram ke)

Anonymous said...

congrats.......wat yg terbaek utk gen 9 thn dpn!!!
amanah ttp amanah.......
hihihihih.

Kami-nak-madihah-jd-PKB said...

admin instead of u gelapkn calon2 yg klh,pekate u buat cop "tewas" ala2 cm pilihnraya perubatan dlu.sumph style do!!

-Gen 09- said...

kita buat lain skit dr perubatan..prlu ada klainan skit

copokfanclub said...

margin kecil je...mantap!!!tahniah kepada yang berjaya...yang kurang bernasib baik tahun depan kembali lagi...

-Gen 09- said...

Diminta semua menjaga setiap kata2 yg keluar dr korng semua

pengundi_hantuBN said...

kami x kira,kami nak madihah jgak yg menang!!sape setuju agkt tgn mcm sayeeee~

jejaka setia said...

xpe mila, u still in my heart, be strong, nnt kene bt bantahan kat SPR, suruh dia kira undi depan2, because u desrve it mila, chaiyok2

SUHAKAM said...

jgn sekat hak dan kebebasan bersuara kami, kami adalah pengundi, ada hak kami sendiri untuk bersuara

-Gen 09- said...

Tolong ye semua..kita kena jaga sensitiviti org lain jgk..tq

warga kecewa said...

aish korang nih..
cakap xberadab macam xnak terima kenyataan..
ni suratan takdir..
sudah tertulis ...

bukan korang sahaja yang mengundi~..

kami warga yang kecewa...

peminat wawa said...

tahniah wawa menang.........
gambatte

warga kecewa said...

KAMI BERNCI SUHAKAM....



IDUP NISA!..
TP KAMI TETAP SOKONG MIELA...
IDUP NISA!

Secrete Admire Max 24:7 said...

chaiyok2 nisa!(eh silap 2 tagline mila la)

zaMILAMILA hey-hey said...

i was like.....
"why u so obsessed with me...!!!"

-Gen 09- said...

Betul tu warga kecewa..
daripada kita mempersoalkan siapa yg lebih layak
apa kata, kita ucap tahniah kepada yg dh menang tu dan berdoa supaya batch kita ni jd lebih mantap dgn pimpinan baru ni

-Gen 09- said...

udah2 le gadoh tu.ak admin ni.kang ak banned sekor2 kang bru tahu.





idop mila!!!chaiyok2 mila
sokong nisa!saranghaeyo nisa!

[tagline dorg]

-Gen 09- said...

siapa -Gen 09- ni
keliru aku
haha

Kami-nak-madihah-jd-PKB said...

sy setuju dgn -Gen 09- bertinta hitam.
kite patot martabatkan negara kite dari serangan anasir2 luor.idop melayu!!!!!

bdk nk msk sepintar dulu said...

xpela, yg penting dah ade 2 wakil SEPINTAR, so bangga tau ni

Anonymous said...

tahniah laa kpd yg dh bjaya naik namanya... ingtlah pesanan saudari hawa,, shbt2 yg naik ni bkn lah utk diberi jwtn semata-mata.. apa yg penting, kerja tu nati kn.. sama2 la kita doa nama2 di atas yg tidak digelapkn dpt bkerjasama dgn sebaik baiknya.. consider laa mne yg boleh antara satu sama lain.. jgn kerja semua nak perfect je tp bg stress je buat apa kn.. wallahualam..

moo ryong said...

saye rase ammar hamz la yg ptot brganding ngn nisa la...x gitu ke?? da la dorg da lame brsme2...sjk dr skola lg

warga kecewa said...

istighfar banyak2 semua..
jaga hati diri sendiri dan orang lain juga..
semua gen09 adalah kawan2 kita juga..mari lah sama2 menyokong antra satu sama lain..

disebabkan nila setitik habis rosak gen09 sebelenga...

kami takut perspektif kami t'hadap warga gen09..*yg setitik nih..berubah....

-Gen 09- said...

sebelom blog ini ditutop,baek kalian hentikan segala kata2 yg kurang sopan.dimana adat kite sbgai org melayu??


idop mila!
idop nisa!

-Gen 09- said...

"istighfar banyak2 semua..
jaga hati diri sendiri dan orang lain juga..
semua gen09 adalah kawan2 kita juga..mari lah sama2 menyokong antra satu sama lain..

disebabkan nila setitik habis rosak gen09 sebelenga...

kami takut perspektif kami t'hadap warga gen09..*yg setitik nih..berubah...."
-ayat warga kecewa

adizufly said...

tak habis2 gado korang ni..
bawak2 la bertenang..
bawak2 la bersabar..
istighfar byk2..
jgn nak buat kecoh je kerjanya..

kalah menang, adat.
terima jelah.

semua ni pun ahli batch kita. janganlah pasal benda ni kita berpuak.. weyh sedeh la camni..

nisafan2 said...

sy x pertikaikan kredibiliti mana2 calon,sbb bg sy, sapa yg tcalon tu,dah mmg layak utk post itu..

kt sini nk ckp, kta kna la berlapang dada dgn keputusan yg dah kuar..

nisa n mila the best!!
...gen09 the best...

penganalisis bebas tak berbayar said...

brdsrkn komen2 yg sy bace, byk kpd sokongan mila berbanding nisa, tapi undi majoriti mudah berpihak kpd nisa, jadi sbb kn kite ni berpegang kepada konsep demokrasi, kite terpaksa la akur yg TKB kita adlah nisa, tapi xsalah klu mila nk tolong nisa, spye apabila 2 kekuatan digabungkan, maka dengan itu akan lebeh mantap la, secara jujurnya saya undi mila tapi xsume yg kita nak kita bole dapat, tapi kita kene belajar menerima takdir, jadi dengan itu saya nak menubuh fanclub baru yang bernama MISA FC spye mila ngan nisa dpt bergabung

warga kecewa said...

istighfar banyak2 korang...

xm dah dekat..
KEBERKATAN...
tolong jaga hati kawan2 kita semua...


masing2 ada kredibiliti masing2..
baik mila mahupun nisa..

trima la suratan takdir~

AmmarHamzah said...

kecoh la u all.
tah pape.
hahah

Amir ^_^ said...

sape yg mng ni??sape yg kalah??kabo kat den meta.lol

AmmarHamzah said...

lol lol
xhbs2

Amir ^_^ said...

ntah kecoh r sumer.gna name betol la weyh.pengecut!lol -______-

-Gen 09- said...

ajk batch ammar hamzah dah marah tu
hahah

aizufan said...

kepada milafan and nisafan..udah2 lah tu yerrr...xbaek gaduh2 nie....mila and nisa' sama2 hebat and gen9 memerlukan ke2-2nya....

ikut lah sapa sy said...

pengundi nisa xactive komen kt blog..

no doubt nisa bleh menang walaupun pada zahirnya pengundi mila lg ramai..

tp yang pastinya..sama je sapa2 pun yang menang..semua warga gen 09 ..

dua2 pun sayyeda

afnan fakhrurazi said...

suka2 dahla..jgn smpai gaduh2 kat cini..niat kita nk memeriahkan pilihanraya bukan nk meriuhkan dgn ketidakpuashatian..ish2..

*pasal akhawat tu lantak pi lah, yg penting ammar dan aizu menang..kah2

AmmarHamzah said...

wawan main kasar =.=
atau siapa kau?

Amir ^_^ said...

pekate mlm ni kite wat jamuan nak Gen9.amcm???

AmmarHamzah said...

buku anat hantar esok ke?

Amir ^_^ said...

ek eleh ammar,da mng bongkak pulak.taw la wawan da nk bersara,pekate kite raikan beliau.lol.jom jamuan kat umah aizu!

-Gen 09- said...

kita stop komen ni kt sini je ye..
nnti melarat plak
sblm tidur tu, istighfar byk2

AmmarHamzah said...

apa aku ckp?

afnan fakhrurazi said...

anat hntaq 26/7..ada notis kat pintu nk masuk exam tadi..

AmmarHamzah said...

nice.


eh
26/JULAI????????

Amir ^_^ said...

okaih gudnite semua.gua nak masuk tdo da ni.pnt gua siapkn buku practical anat ni.rse cm nk trcabot lak urat belikat gua.sweet dreamz.lol.tape sape2 pon yg jd,ak tetap syg Gen-9.sobs mesti korg trharu kan??

Anonymous said...

salam..
tahniah kepada semua yg telah diberi taklifan, moga dengan amanah dan kepercayaan ini dapat digalas dengan sebaiknya saya berdoa dan berharap moga-moga ahli rakan-rakan sekalian agar menerima calon2 calon yang telah dipilih ini dengan lapang hati, tidak kisah calon yg menang itu calon pilihan kita, bukan pilihan kita, kita x suka atau kurang gemar, tapi adalah lebih penting lagi, kita dapoat meletakkakn akal yang waras untuk menimbalkan sesuatu perkara lebih daripada kerana amarah atau emosi..

Maka dengan itu, seharusnya setiap tindakan kita sepadan denngan status kita sebagai mahasiswa muslim, seorang yg mampu melakukan sesuatu perkara secara rasional lebih lagi faham dan sedar bhawa setiap tindakan dan amalan akan dinilai..oleh Allah yang maha melihat!!

maka saya sedikit kesal mengenai perkara yg berlaku;

1. individu2 yg tidak dikenali dan TIDAK BERTANGGUNGJAWAB, yg sewenangnya memberi komentar tanpa berfikir dahulu bahawa isi kandungan komentarnya boleh memberi kesan kepada orang lain.

2. wujud sifat fanatik, obsessed dan ketaksuban yg melampau yg sememang nya tidak digalakkan dlm Islam. Saya bimbang ketaksuban yg berlaku atau SENGAJA diada-adakan ini boleh menjejaskan hubungan baik yg telah lama terikat diantara individu2 berkenaan.. dan seharusnya kita besederhana dlm menyatakan sokongan dan tidak melampau-lampau.. takut2 lebih sudu dari kuah..

maka sewajarnya kita mengambil cakna setiap tindakan kita, setiap tulisan kita, akan dilihat , dibaca dan dinilai oleh abang2 kakak2 dan adik2 kita disini.. maka sebelum mereka yang menegur baik kita sendiri yg tunduk dan insaf.. takut2 hilang kewibawaan dan hilang rasa hormat mereka terhadap kita.. lihat benda yg kita rasa kecil boleh jadi besar..

maka saya menegur supaya kita sama2 berlapang dada dan menerima keputusan ini..






jadilah mahasiswa berfikiran matang..
jadilah mahasiswa yang bertanggungjawab..
jadilah mahasiswa yang sentiasa menjaga maruah orang lain..



2.

AmmarHamzah said...

O.o
tazkirah malam

-Gen 09- said...

komen yg mcm ni kita nak..
walaupn anonymous

AmmarHamzah said...

ok seriously,
aku xbaca.maaf.heheh

Amir ^_^ said...

maaf saudara/saudari anonymous,mengapa anda sendiri tidak mendedahkan identiti sbnr anda?ini akan menimbulkan tanggapan negatif di pihak yg lain bahawa anda sama sahaja seperti mereka.sy lihat ape yg saudara/saudari nyatakan adalah sgt benar dan tepat,itu tidak dpt dinafikan lg.jd mengapa mahu menyumbunyikan tindakan yg mulia ni.dan sy mmg tidak menyokong sebarang tindakan yg berunsur menjatuhkan.sekian.

Kit Kat sedap said...

miss anonymous :
rasanya niat dorang bukan nk menjatuhkan sape2 pun termasuk yg kalah mhupun yg menang..cume sekadr menghiburkan jer..tp itulah, kita mengharapkan semuanya seperti sediakala, baik yg kalah mhupun yg menang..

p/s : xperlulah ambik serius sngt smpai nk gaduh2 menrenggangkan silaturrahim.jika semua ni terjadi, apa gunanya kita buat KARnIVAL BatCH..

Amir ^_^ said...

maaf kit kat sedap,anda spatotnye menulis 'merenggangkan' bukan 'menrenggangkan'.lol

Abul Akmal Arif Bin Anuar said...

pertama-tamanya ingin aku ucapkan tahniah bagi yang menang
moga kerja-kerja kamu semua akan dipermudahkan tahun depan inshaAllah

kemudian tahniah kepada calon-calon lain
walaupun tak terpilih untuk ke jawatan, tetapi anda tetap terpilih dari berpuluh-puluh yang lain untuk bertanding

tahniah kepada penyokong yang calon dia menang. moga selepas ini dapat bersama-sama membantu orang yang dah diundi

tahniah kepada pihak yang calon dia tak terpilih, sekurang-kurangnya calon pilihan anda terpilih dan layak bertanding. moga selepas ini kita satukan kerja kesatuan kita dan hati kita untuk bekerja bersama

tahniah kepada yang komen dengan matang. anda sudah memahami konsep tanggungjawab dan amanah

tahniah kepada yang komen tanpa nama kerana sudah ada keberanian untuk menulis. moga selepas ini lahir keberanian untuk bertanggungjawab dan beramanah kepada kata-kata sendiri

renungi maksud ayat alquran dan hadis di bawah

maksud ayat 159 surah Al-An'am
" Sesungguhnya orang-orang yang memecah belah agama-Nya dan mereka menjadi bergolongan [525], tidak ada sedikitpun tanggung jawabmu kepada mereka. Sesungguhnya urusan mereka hanyalah terserah kepada Allah, kemudian Allah akan memberitahukan kepada mereka apa yang telah mereka perbuat. " [525] Maksudnya: ialah golongan yang amat fanatik kepada pemimpin-pemimpinnya.

maksud ayat 21 surat At-Tur "Dan orang-oranng yang beriman, dan yang anak cucu mereka mengikuti mereka dalam keimanan, Kami hubungkan anak cucu mereka dengan mereka [l427], dan Kami tiada mengurangi sedikitpun dari pahala amal mereka. Tiap-tiap manusia terikat dengan apa yang dikerjakannya." [1427] Maksudnya: anak cucu mereka yang beriman itu ditinggikan Allah darjatnya sebagai darjat bapa- bapa mereka, dan dikumpulkan dengan bapa-bapa mereka dalam syurga.

maksud ayat 38 surah Al- Muddatstsir, "Tiap-tiap diri bertanggung jawab atas apa yang telah diperbuatnya"

maksud sebahagian khutbah wida '
" Ingatlah, bahawa kamu akan menghadap Allah pada suatu hari untuk dipertanggungjawabkan di atas segala apa yang kamu kerjakan "

sumber : http://www.utusan.net/quran/

Abul Akmal Arif Bin Anuar said...

lupa, tahniah kepada ahli beit aku dua orang, ammar dan fahmi.
GO, GO, GO !!

Is said...

spe plak memandai2 undi aku ni~adez... T.T

Is said...

bertambah sayang ngan tulisan abul mcm skrang...

dentist-to-be said...

congrate smapians..
faiz zaib ngan kamil..
semoga jadi pemimpin yg bagus..
insyaallah~

Nie *-_-* zaM said...

Tahniah dan selamat menjalankan tugas kepada semua ajk ang terpilih...

Amir ^_^ said...

ala nizam jgn la sedih.tape taon dpn cube lg na.sape dentist-to-be d ats??pengundi hantu yg menaekkan name faiz dan kamil mumkin??musykil2~

AmmarHamzah said...

smapians racist?

dentist-to-be said...

junior mereke berdua..
maaf xkenal yg lain..
singgah blog gen09..
=)

Amir ^_^ said...

oh kk tade hal lah dentist-to-be.kim slm ahli beit sekali.




idop gen-9!!