Sunday, May 8, 2011

PILIHAN RAYA GEN09 2011/2012






Bismillahirahmanirrahim

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani




Hari berganti hari, bulan berganti bulan, akhirnya sesi pengajian tahun ini bakal dilabuhkan tirainya. Kepimpinan Majlis Tertinggi Gen09 juga bakal berakhir. Oleh yang demikian, tibalah masanya untuk memilih kepimpinan baru Gen09 melalui satu pilihan raya.



“Dan (bagi) orang-orang yang menerima (mematuhi) seruan Rabb-nya dan mendirikan shalat, sedang urusan mereka (diputuskan) dengan musyawarat antara mereka; dan mereka menafkahkan sebagian dari rezki yang Kami berikan kepada mereka”. [Asy Syura : 36-39]



Bersempena dengan pilihan raya yang akan berlangsung tidak lama lagi, Suruhanjaya Pilihanraya 2011/2012 telah ditubuhkan bagi merancang dan menjalankan pilihan raya untuk pemilihan ahli jawatankuasa yang baru.Sehubungan dengan itu, kami dari pihak Jawatankuasa Pilihan Raya 2011/2012 berharap agar semua ahli dapat memainkan peranan masing-masing dalam menjayakan pilihan raya yang bakal menjelang.



Untuk pengetahuan semua, pilihan raya tahun ini berbeza sedikit berbanding dengan pilihan raya pada tahun lepas. Pilihan Raya 2011/2012 ini menetapkan syarat bahawa hanya ahli yang belum mempunyai jawatan dalam PERUBATAN layak dicalonkan untuk jawatan Ahli Jawatankuasa Batch 2011/2012. Berikut disenaraikan nama pelajar lelaki dan perempuan yang layak dicalonkan untuk jawatan Ahli Jawatankuasa Batch 2011/2012;



SENARAI NAMA PELAJAR LELAKI


1.AHMAD BUKHARI BIN BAHARUM

2.AHMAD KAMIL BIN AHMAD FAHMI

3.AHMAD MUNIR BIN BASIR

4.AHMAD SAIFUL HAFIZI BIN JOHARI

5.AHMAD ZULFAHMI BIN SHA’ARI

6.AMMAR HAMZAH BIN MOHD HANIM

7.MOHAMAD FARIS BIN MD NOH

8.MUHAMAD FARHAN BIN RADUAN

9.MUHAMAD FARIS BIN MUHAMAD ASRI

10.MUHAMMAD FIRDAUS BIN MAT ZAIDI

11.MUHAMMAD HAFIZ BIN MAZLAN

12.MUHAMAD HUSNAIM BIN CHE RAHIM

13.MUHAMMAD SYAFIEQ BIN MUHD SHUKRI

14.MUHAMMAD SYIHAM BIN ROSLI

15.MUHAMMAD ZAHARUDIN BIN AHMAD SINAR

16.MUHAMMAD ZUBAIR BIN MOHD ZUKERI

17.MUHAMAD ZULFADHLI BIN MAHADI

18.NAZRIN SAFUAN BIN NAWANG

19.SHAHRUNIZAM HIDAYAT BIN HISHAMUDDIN

20.ZUBAIR BIN JAMIL

21.FADHLI NAFIS BIN AZMI

22.MUHAMMAD AFIQ BIN KAMALUDIN LATIFI

23.MUHAMMAD SHAIR BIN AWANG

24.HAFRIDZ MURSHID AL-WAFI BIN SHAHIBUDDIN

25.MUHAMMAD MUZZAMMIL BIN MOHAMAD SALLEH

26.MUHAMAD ZHARIEF AFZAL BIN MD. KASIM

27.MOHAMED AFIQ HIDAYAT BIN ZAILANI






SENARAI NAMA PELAJAR PEREMPUAN


1.ANIS SAFIAH BINTI AZMI

2.AQILAH BINTI ABDUL RAZAK

3.AYUNI SHAFAF BINTI MOHD ADNAN

4.BADRIYAH BINTI HUSIN

5.FADHILAH NAJAHI BINTI IBERAHIM

6.FATHIN NUR AQILAH BINTI AZMAN

7.FATIN FAEZNUR BINTI FAUZI

8.KHAIRUN NISA BINTI ZAIDAN

9.LIYANA NADHIRAH BINTI MUSTAFFA

10.MAHA BINTI AHMAD

11.N. MADIHAH BINTI N. SHAFII

12.NATASHA ATIQAH BINTI MAT AMIN

13.NAZIRA HANIM BINTI MOKHTAR

14.NOOR FATEN DAYANA BINTI SAARI

15.NOOR FATHIYYAH BINTI YUSOF

16.NOR ATIQAH BINTI MOHAMMAD TAHIR

17.NUR A’FIFAH BINTI RAHIMI

18.NUR ANIS BINTI MOHD ZALI

19.NUR HAZIRAH BINTI MOHD AZLAN

20.NUR NABILAH ‘ATIQAH BINTI ABD WAHID

21 NUR SHAZWANI BINTI MOHD AZMI

22.NUR SHAYMAK BINTI ABDULLAH

23.NUR SYAFEKAR BINTI ZAINI

24.NURUL AISYAH BINTI MUDA

25.RAHIMAH NURYATI BINTI ENGAH

26.SITI AISYAH AINA BINTI ABDUL GHANI KANESSAN

27.SITI MARYAM BINTI MOHD SALLEHUDDIN

28.SITI SHAHIRAH BINTI JAMIL

29.WAN NORIZZAH BINTI WAN ZAINUDDIN

30.WAN NURUL HUSNA BINTI WAN MOHAMAD ROSDI

31.FATIN FASIHAH BINTI HANAFI

32.NUR ALYAA BINTI ABDUL MAJID

33.AIMI SYAHIRAH BINTI SERBA JALIL

34.KHAIRUN ZAMIELA BINTI MOHD ROHIMI

35.NUR ADIBAH HUSNA BINTI ALADDIN

36.NUR SYUKRIAH BINTI SYUKRAN




Berikut disediakan tentatif pilihan raya sebagai panduan;


Tentatif Pilihan Raya;


11 Mei 2011 Hari Pencalonan
16 Mei 2011 Hari Pengundian
20 Mei 2011 Hari Pengisytiharan Majlis Tertinggi Baru









'SELAMAT MENGUNDI'




Klik :   *PINDAAN PILIHAN RAYA 2011/2012



Aisyah MS GEN09 MEMBER

Do things with passion or not at all.

33 comments:

Anonymous said...

laaa..kenapa syarat ditetapkan sebegitu ??

Abul Akmal Arif Bin Anuar said...

sebab tak ditetapkan sebegini ?

saya said...

hambar...

Amir said...

abul hambar..

pipacycline said...

Kalau Bukhari tak naik,
aku nak Syeikh Kibir naik.

Anonymous said...

Ramai sungguh calon berbakat
rasa inferior pulok

'demand' said...

kalu bob tak naik,aku boikot sukaneka thn depan....

penyokong bob said...

kami nak bob!

fan wawa said...

knp nama wawa xde??
wawa xde pegang jwtan dlm perubatan kn??
pengundi tegarr wawa...

wawa said...

elok2 tade..
buat x tau je..

-Gen 09- said...

Kepada Suruhanjaya Pilihanraya 2011/2012 utk batch G9,
bolehla cek blk list nama ni..mngkn ad yg trlepas pandang..tq

Admin Gen09 said...

PEMBETULAN.

21. Nur Shaymak Binti Abdullah

Maaf kesalahan bahasa.

Anonymous said...

Kami nak BOB
Kami nak BOB
Kami nak BOB

walau mcm mane, bob kena jadik MT..

Wawa Club ( WC ) said...

pihak SPR saje j nk jatuhkan wawa ni..
konspirasi !!

afnan fakhrurazi said...

ada ke batch kita nama fayhitah?? confius2..

Is said...

ouh, SPR mcm ni yang kita xnak...
nak demo la camni...
kalau trus g ngn ksilapan smpai hari pngundian, boikot!

SPR 2011/2012 said...

kami memohon seribu kemaafan ats kesilapan teknikal yg x dsengajakan..

terima kasih ats semua teguran..

jngn boikot pr....

Anonymous said...

kesilapan teknikal je 2..

Abul Akmal Arif Bin Anuar said...

kejap-kejap nak boikot
sedikit-sedikit nak boikot
tak dengar khutbah jumaat ke ?
kahkahkah tetiba betul aku

Is said...

sje, kasi kick

Hamz said...

"those who cannot remember the past are condemned to repeat it"-Herodotus.

Anonymous said...

boikot je korang
boikot korang kang

Not a Historian said...

uhmm...pretty sure that Uncle George Santayana said that n not grand-dad Herod, bro Hamz.

Abul Akmal Arif Bin Anuar said...

aku dah cakap bukan aku seorang sahaja yang perasan. tetapi kau degil ammar heh

Anonymous said...

WC itu bkn ka Water Chamber....huahuahua

pipacycline said...

WC itu water closet. Bukan water chamber.

pembuang undi said...

Sempena pencalonan esok, pastikan anda calonkan 5 orang ini:
cha'ar,fahmi,faris FFJF,farhan,ammar hamzah

untuk MT:
kamil (WAJIB ada)
izzati (kekal timbalan KB kot)

Abul Akmal Arif Bin Anuar said...

satu lagi tangan ghaib cuba mengawal pilihanraya
kahkahkah

AmmarHamzah said...

Noob!
WC is water closet.
fail.

AmmarHamzah said...

haha.
aku saja nk test

-Gen 09- said...

Ayuh warga Gen09,
pilihan di tangan anda. buatlah pilihan anda sebaik mungkin dan pilihlah berdasarkan kredibiliti dan bukannya pada populariti

AmmarHamzah said...

Apsal komeng aku kena delete.xoffensive pun!

-Gen 09- said...

fyi, bkn G9 yg delete komen korng ye..