Wednesday, December 8, 2010

Peringatan 02


Assalamualaikum
Maaf atas kelewatan 'post' tazkirah daripada saudara Zaharudin (Ca'a)
Kalau nak tahu apa yang telah disampaikan oleh saudara Ca'a, anda semua bolehlah menonton video yang disertakan sekali dalam 'post' kali ini..

Tazkirah saudara Zaharudin(Ca'a)
video


p/s: maaf atas kualiti video yang kurang memuaskan
buat masa ni,cuba buat kesimpulan tazkirah ini sendiri





wawan GEN09 MEMBER

Do things with passion or not at all.

6 comments:

Ahmad Naufal bin Basri said...

Salam, bgos Cha'ar! Go Go Go My fren! Kantoi aku tak dengar tazkiroh ko. Tp tak pe mumtaz, 10/10

Ahmad Naufal bin Basri said...

Mumtaz tu maksudnyer tazkiroh ko yang mumtaz, bukan aku yang mumtaz. Tp boleh je....hihi

Muhamad Huzaifah said...

Naufal, sabar ek. T time ko nanti, bagilah tazkirah lebih gempak lagi..huhu..

BKM said...

orang selalu akan silap.. tapi nak bagitau jugak, nama saya zaharuDin(1d je).. bukan double D.. sensitip! sebabnya nama itu diberikan oleh ayah saya.. mcm rebecca nur al islam jugak..

wwn said...

maaf dipinta :)
nama anda telah diubah drpd 2d kpd 1d..

amanah said...

cakap lebat?