Saturday, May 14, 2011

Senarai Calon Pilihan Raya Sesi 2011/2012 *Poster




















-Gen 09- GEN09 MEMBER

Do things with passion or not at all.

112 comments:

fatinnur said...

undilah syafekar sebagai setiausaha..
lagi setia dan usaha..!!!

Anonymous said...

UNDILAH CHAAR!!!!

-Gen 09- said...

maaf,
ad sdikit kesilapan di bhg setiausaha..

*Calon Setiausaha Batch (L)

*Calom Setiausaha Batch (P)

afifah fan said...

afifah rahimi..calon terbaikk anda..
mantop dalam perakauanan..
add math..kacang je...(ckit nk full mark)..

vote for afifah!!

Anonymous said...

mari kte beramai2 undi NUR A`FIFAH RAHIMI sbg bendahari...
beliau mrupakan bekas PELAJAR AKAUN yg berwibawa....
JOM UNDI BELIAU.....

penyokong tegar Wahdaty said...

Wahdaty Mohd..
brpengalaman,brkaliber,bijak wat keputusan..
produk KISAS yg terbaik!!!

Jom pangkah Wahdaty..
p/s:Jgn lupa partner BSALnye..

Beit Sayyeda Zainab said...

Aimi Syahirah...
bola baling,bola jaring,semua dia main
Merangkap WD Sakura dlm netball
Aktif,cergas dn dinamik...

fan amr hmzh said...

Ammr Hmzh
seorang yg hebat brmain bsketball x ubah spt kobe bryant..
beliau juga pndai dlm bab2 multimedia ni..video pn bleh buat

vote 4 amr hmzh =)

Anonymous said...

moh pangkoh wahdaty n afifah.....hehehhe

eh bkan aimi pn maen basket ker,,huhuhu

ms anon said...

diam bukan sebarang diam
diam-diam ubi berisi

ms anon said...

lupa pulak..
ralat di situ..
..
vote for madihah...

Abul Akmal Arif Bin Anuar said...

errr undilah akma sebagai bendahari ??
lol
agagagaga

Anonymous said...

khairun nisa.
produk sepintar yang terhebat.menunjukkan ciri2 pemimpin yang berkaliber:

1-ketua unit sukan aktiviti luar (tahun1)
2-timb pengarah dinner gen09
3-ketua unit akademik (tahun 2)
4-s/u karnival batch gen09.

antara pencapaian:
1-best student tahun 1
2-tokoh fitness (grand dinner)
3-kapten bola jaring dan terer main boling
4-pandai berdebat.

pilih jgn x pilih.

Anonymous said...

saya ingin syahir dikekalkan sbg ketua batch sbb dye plng berkaliber dan mempunyai ciri2 pemimpin yang susah utk jumpe skrg ni dan sukar dicari ganti...tolong dgr rintihan hati saya ini, saya merayu kpd pihak SPR.

pipacycline said...

Sila undi
Khairun Zamiela,
Ahmad Faiz,
Siti Aisyah Aina,
Ahmad Kamil,
Muhammad Syafieq,
Ahmad Munir,
Muhd Faris,
Muhd Zaharuddin,
Aimi Syahirah~



















Produk MEG 1~ *^_^* ~
Aku?
Takpe, Kamil lebih utama~

Kipas-susah-mati-madihah said...

MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH...MADIHAH...MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH...MADIHAH...MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH...MADIHAH...MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH...MADIHAH...MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH...MADIHAH...MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH...MADIHAH...MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH...MADIHAH...MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH...MADIHAH...MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH...MADIHAH...MADIHAH..MADIHAH..MADIHAH..

saya.anti.racist said...

sume nk racist doe...

ak boikot la canggini..

antiracist said...

please la
stop the racism

Ahmad Naufal bin Basri said...

Assalamualaikum!

Pertama-tamanya jutaan terima kasih diucapkan kepada saudara Wawan atas poster yang cantik dan menarik ni.

Seterusnya, saya menyeru kepada sahabat-sahabat untuk memilih calon yang mampu membawa dan meneraju batch kita ke arah kecemerlangan. Tahun 3 nnt merupakan tahun yang agak mencabar dan memerlukan konsentrasi dan usaha yang berterusan, jadi kita mahu calon yang dapat mengimbangkan segala pembelajaran di samping mampu memberi komitmen kepada batch dan tidak lupa kepada PERUBATAN.

Kita mahu pilihanraya ini menjadi satu medium mencanai mahasiswa/i berkaliber dan berkepimpinan dan tidak lupa kepada penguasaan ilmu yang berterusan.

Akhirnya, pilihan di tangan anda! Undilah kerana kemampuan calon dan bukan kerana melihat kemahsyuran asal usul kelas mana, atau sekolah mana dan sbgnya.

"Bersama merangkul keunggulan"

nwahdaty91 said...

aisyah aina..

pendebat harapan gen09~..

Anonymous said...

habislah calon pn dh kne canai...

Anonymous said...

mane calon2 ni, xde yg berkempen pon, sume org len jer yg tlng kempenkn, ape ni?? nk jd pemimpin xkn diam jer kot, kami inginkan perubahan, kami inginkan calon pemimpin mengeluarkan menifesto2 supaye kami akan lebeh yakin mengundi, jgn senyap jer, pihak SPR sile ambil cakna yer..

org racist ganu said...

sucinya muka zubair zukeri....

go go zubair.

Anonymous said...

orang2 yang meminta2 untuk dicalonkan...jangan la kita lantik dia~kelak merana

Anonymous said...

bob
chaar
ammar
faris
fahmi

sokong mereka2 ni

myviputihmerah said...

pakatan BSAL ?? pakatan hati ???

undilah sape2 pun, sume tetap gen9..

yg penting FAIZ exco tahun depan..

pemerhati setia~ said...

pasukan idaman~~

Ketua Batch: Aizuddin
Timbalan: Nisa

Penolong Ketua Batch: Faiz Zaib
Timbalan: Nwahdaty

S/u: Kamil
Timbalan: Syafekar

Bendahari: Syafiq
Timbalan: Anis

AJK Laki: Bob, Fahmi, Chaar, Nizam dan Zharief

AJK Perempuan: Shazwani, Wan Nurul Husna, Liyana Nadhirah, Aimi, N.Madihah

Anonymous said...

saya nk AMMAR HAMZAH gntikan bob

pemerhati setia~ said...

ikut la pilihan memasing

Majulah Gen09 said...

berdasarkan pemerhatian dan keyakinan terhadap mereka utk memimpin batch pd masa akn datang..

Ketua: Aizzuddin
Timb Ketua: Zamiela

Pen Ket Batch 1: Faiz
Pen Ket Batch 2: Wahdaty

SU: Ahmad Kamil
Timb SU: Syafekar

Bendahari: Zubair
Timb Bendahari: Akma

AJK unit2 L: Ammar, Fahmi, Bob, Faris, Chaar

AJK unit2 P: Husna, Madihah, Yah, Nazira, Aimi

undilah mereka sbg pemimpin kita pada masa hadapan..
insyaAllah mereka adalah calon yg terbaik

semuanya terletak pd tgn pngundi2

jejaka ganteng said...

sume nk buat kabinet bayangan, so aku pon nak gak la rasanyer

KB=aizu
TKB=miela
PKB1=paan
PKB2=xde idea
SUL=kamil
SUP=xde idea
BL=montok
BP=akma
AJKL=pami=akademik, nizam=tugas khas, ammar=bsal, munir=kebajikan, caar=bpi, bob=ajk simpanan
AJKP=xde idea

AmmarHamzah said...

semua hendak jadi tangan-tangan di belakang?
sesuka hati sahaja.

pemerhati setia~ said...

pilihan ikut suka hati...
hati yang waras

Tgn di atas said...

ok,this is final~

-aizu
-zamiela

-paan
-nwahdaty

-kamil
-syafekar

-zubair
-akma anis

-bob,munir,fahmi,ammar hamz,nizam
-akhowat punya exco(saya ok je dgn sape2 pun)

tgn di atas lbh mulia drpd tgn di bawah.

matlutfis said...

pilih calon yg comel2 tau....

cute korean said...

KB: Aizu
PKB: Mila
TKB: Faiz
PTKB: Aisyah Aina
SUL: Kamil
SUP: Pka
BHL: Zubair
BHP: Kema
AJKL: Munir, Pahmi, Ammar Hamz, Chaar, Zharief (haha, sume lima2 yg aku calon)
AJKP: Madihah, Izzah, Nazira Hanim, Wawa, Aimi

sekian ;)

nisazaidan said...

undi untuk khairun zamiela dan nurul aisyah muda.mereka mampu membawa akhawat gen9 ke arah kecemerlangan rabbani insya allah :D

liyana nadhirah said...

melobi untuk calon2 musaira'
(mustajab + humaira')

vote wawa utk bakal exco akademik

vote izzah zainuddin utk bakal exco ttk & multimedia

vote nazira hanim utk bakal exco kebajikan

naikkn lah muka2 baru utk jentera y lbey proaktif dan cemerlang^^

anis said...

Tak kisah lah yang lain tu,
yang penting aku nak NAZIRA HANIM.
AJK Kebajikan XD


VOTE FOR NAZIRA HANIM !!

Mantan Penolong Class Rep Intec,
berkaliber...

Mantan S/U usrah,
tawadhu' di situ...

Mantan Ketua Pasukan Sakura,
kecil kecil cili padi..

Johan Hias Cake,
kreatif juga...

Apa apa jenis mantan pun,yg penting saya yakin beliau sanggup mengerah tenaga yg ada demi kebajikan five stars buat Gen09.

So,vote for nazira hanim :)

pemerhati terhormat said...

dah2 la jadik tangan2 dibelakang..nk dengar tazkirah free lagi ke?? kah2

pemerhati setia~ said...

masih ada yang keliru dengan istilah tangan2 di belakang~~

AdiZufly said...

vote for Mila!!

Tegas, sabar, mantap..

quoting her : "Mila rasa nak buat kerja" -

hah, apa lagi? Beliau siap volunteer diri lagi ni. Bukan senang nak dapat orang yg volunteer diri utk buat kerja..


Calon pilihan:

-Akma Anis
-Nur Hazirah

-Wawa
-Madihah
-Aishah Muda
-Aimi Syahirah
-Afifah Rahimi

Selamat Mengundi semua!

Anonymous said...

naufal.. pedas!!!

aq pilih
ajk lelaki; fahmi, bob, faris ammar hamzah, zharief...

jgan lpe undi dak2 g2g..
"bersama merangkul keunggulan"

gula-gula said...

gula-gula suke sume calon, so gula-gula sukar buat pilihan ni, tolong gula-gula tau, sape yg gula-gula patut pilih ni, gula-gula konfius ni.

AdiZufly said...

sorry, pipah and akma bertanding utk jwtn yg sama.. :(

mereka sama2 hebat...
adeh, susahnya nak buat pilihan..

Muhammad Zaharudin B Ahmad Sinar said...

kepada ikhwah ahli batch gen9 sekalian..

Saya secara peribadi merayu dan meminta, agar kalian tidak melupakan calon bendahari kita iaitu Muhammad Syafieq bin Mud Syukri..

Saya kira beliau adalah calon yang ideal untuk diberikan jawatan tersebut.. walaupun mungkin tidak memegang taklifan sebagi ajk dlm mana aktiviti2 perubatan tpi penglibatan beliau dlm aktiviti batch tidak boleh kita nafikan..spt gala dinner dan SPR..

Selain itu, sikap beliau yang sangat teliti dengan wang, menyebabkan beliau diberikan kepercayaan untuk menjadi bendahari rumah.. sungguh teliti dengan duit keluar dan masuk, beliau juga peka dengan hutang dan pemiutang, dengan menyimpan maklumat2 ini dlm buku catatan beliau.. beliau juga seorang kehadapan, kerana beliau akan memastikan duit rumah akan dikutip 2 bulan lebih awal.. maka tidak hairanlah duit rumah beliau tidak pernah pun kering dan berkepul2 disimpan didalam dompet khas..

Mungkin anda menyangka beliau seorang yg sentiasa ceria, walhal anda tidak tau dia juga seorang yang tegas dan garang (sesuai dgn ciri2 orng negeri sembilan), buktinya anda boleh tanya pada ahli rumahnya.. betapa ada ahli rumahnya yg tidak berani menuntut duit rumah dek kerana segan atas ketegasannya dlm mengurus keluar masuk duit rumah, ( mmg patut duit rumah berkepul).. oleh itu, saya kira, dengan hujah2 yang saya berikan, agak wajar syafieq diberikan taklifan tersebut, yg mna tanggungjawab ini memerlukan sifat tegas dan ketelitian yg tinggi..

akhir kata, saya menyeru ahli batch sekalian, agar mengundi secara matang dan adil.. mohon mencadang..


minta maaf zubair dan penyokong.. sebab x nak bgi anda menang mudah..

anticaar said...

jgn undi caar, ni sume konspirasi farm el khaleq, dorang sume racist umah, xbole dibiarkan, biar sume ajk tertinggi ade drp setiap wakil umah, xbole lebeh drp satu, pihak SPR sile ambil cakna ke cak lempong ke atas prkare ni, xmo racist2, ajkt sume xbole satu umah yg same...

Anonymous said...

apa masalahnya x boleh 1 rumah yg sama..keputusan ini dibuat oleh SPR..SPR menjalankan tanggungjawabnya seamanah mungkin bersama dengan panel penilai..pencalonan pun dibuat semua ahli batch kan? nasiblah kalau ada calon yang sama rumah

pilihlah calon yg kita rasa2 berkebolehan sbb ini adalah tanggungjawab kita

sekadar pendapat dan pandangan
peace =)

Datuk Siti Nurhaliza said...

pada pandangan Datok,

Datok sebenarnya pernah berjumpa dan berkenalan dengan saudara Zaharudin Ahmad Sinar ini. Pada pandangan pertama Datok, Datok agak terkesima dengan perwatakkan beliau kerana Datuk melihat beliau sangat berkarisma. Cukup sempurna akhlaknya.Kalau Datuk jumpa beliau dulu, komfem Datuk akan melamar beliau. Akan tetapi Datuk telah berjumpa Datuk Khalid dahulu. Maaf.

Datuk tak nafikan beliau agak naif akan tetapi beliau amat baik dan memang sesuai dilantik menjadi seorang pemimpin dalam kehidupan kita seharian.

Oleh yang demikian, Datuk mencadangkan Saudara Muhammaad Zaharuddin bin Ahmad Sinar untuk sama-sama membimbing kita ke arah Pembangunan Islam dan Gen09 itu sendiri.

Terimalah dari Datuk kepada Abang Zaharuddin.

http://www.youtube.com/watch?v=o52-NDdAVOg

Zaharuddin said...

UNDILAH CHAAR JADI BPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hidup Chaar!! Chaar dah ader moto dah untuk BPI... Klaw nak tahu undilah CHAAR...

Anonymous said...

Undilah Zubair Zuk,

Bendahari PSMB
Mantap main Ragbi
Cocok sekali...

penyokong bob dan fahmi said...

sila ke page ini~~

http://www.facebook.com/pages/Kami-nak-Bob-dan-Fahmi-sebagai-AJK-Batch-Gen09-20112012/123495907730425

E91 said...

saya mencadangkan kita melantik matlutfi sebagai ketua batch tahun hadapan...

ini kerana dia seorang..multiskill!!..:D

peka..kreatif..sempoi...
menghargai mamanya...
sesuai dengan ciri2 pemimpin yang kita mahukan..

go go matlutfi!!...
go go ali!!..^_^

Anonymous said...

seiring dgn tema pilihan raya "Together reaching for greatness".. sy ingin menyeru agar anda semua pengundi2 yg bijak agr mmilih Khairun
Nisa sbgai pnolong ktua batch gen09..
sy ulangi, bersama2 mencapai keunggulan, dan untuk merangkul keunggulan tersebut kite mmerlukan sesuatu yg unggul.. which is the "great lady"..no doubt! jom sama2 vote nisa!

sahabat anda said...

sempena hari mengundi esok, saya ingin menyeru ahli GEN 09 supaya keluar mengundi dan membuat keputusan yang bijak. sememangnya tidak dapat dinafikan semua calon adalah berkelayakan dan mampu memberikan yang terbaik. mungkin semua tengah pening memikirkan untuk memangkah siapa, tapi ingatlah walau siapa pun yang terpilih kita semua adalah satu. undilah dengan bijak dan saksama kerana mereka ini bukan sahaja akan membawa nama GEN 09 tapi PERUBATAN!!! satu langkh mampu mengubah semuanya dalam sekelip mata.buktikan kita adalah yang terbaik!!!!

Anonymous said...

KHAIRUN NISA
KHAIRUN NISA
KHIARUN NISA
KHAIRUN NISA
KHAIRUN NISA
KHAIRUN NISA
KHAIRUN NISA
KHAIRUN NISA
KHAIRUN NISA

fanatik miela said...

undi miela gak, dia layak utk jwtn TKB tu, bg dia peluang buktikan kemampuan dia, tolong sume support dia tau

papa caar said...

duhai caar anakku, papa bangga dengan kamu, smoga kamu menang yer jd ajk batch ni, papa doakan kamu tau

rozitachewan said...

sy nak shahir dikekalkan sbg pimpinan batch..sy merayu


http://beautifulnara.com/pengakuan-cinta-rozita-che-wan-kepada-shahir-sungguh-tulus-gitu/#comments

penyokong nisa dan mila said...

cuba tanya aizu, beliau nak siapa jadi pembantu? :D

Is said...

Nak kempen gak calon kegemaran den~~

KB: Abg Zu
PKB: Kak Mila

TKB: Faiz bekas calon AJKT Perubatan
PTKB: Nwahdaty

SUL: Kamil Giza
SUP: Syafekar

BHL: Capieq
BHP: Cik Anis

AJKL: Bob Ganu, Fahmi, Niezam Production, Chaar, Zharief

AJKP: Madihah, Husna, Syazwani, Liyana N, Aimi

Selamat mengundi~~

yang kalah dan yang tak bertanding tu bukan bermaksud tidak akan melakukan apa-apa...

nanti bantu2 la pimpinan yang baru ni...bekerja sebagai satu pasukan~ bukannya biarkan diorang terkontang-kanting sendirian

Peace!

atiqah azman said...

nisa pilihan saya...dia berkebolehan,mantap, aktif...berpandangan jauh....

nisa nisa nisa nisa nisa nisa nisa nisa......

cute korean said...

i undi KHAIRUN sbg TKB...
cbe teka i nak KHAIRUN yg mne...wink2!!

pemerhati setia~ said...

semua mantap2, susah nak wt pilihan...ke nak baling dadu je esok kalau susah sangat

spr said...

sbgai pringatan..
ikhwah hnya boleh mengundi kb,pkb,mt2 lelaki yg lain, dan 5ajk lelaki..
sebaliknya akhawat boleh mengundi kb,pkb n mt2 akhawatyg lain dan 5 ajk akhawat..
harap maklum

Is said...

oyeke...xpe2, kempen utk yang xberkenaan~~

Anonymous said...

pemimpin adalah penggerak sesebuah organisasi..
dia yang akan memimpin batch suatu hati nnti..

ambil la ketua seorang yang sudah mempunyai pengalaman..(*penting tuk ketua on the top)...

AFUNDI KHAIRUNNISA ZAIDAN...

lisa surihani said...

lisa nk miela gak, lisa xkire, undi mila tau sume, lisa nk sgt dia menang

mama caar said...

abang.. biar la anak kte tu.. segan la karang.. nanti ape la kwan2 dier kter.. ehem2..you'll makcik minta maaf yer.. apepon makcik nak pesan kat you'll supaya undi calon yg terbaik..

jejaka cairo said...

macam mana pula nak menimba pengalaman jika tidak mengutip pengalaman?

insan concern said...

setuju dgn jejaka cairo, kalau asek bg org yg dh berpengalaman jer, abistu sampai bile org2 yg xbrpnglmn ni nk ade pnglmn, tolongla faham, kite nk bg peluang semua orng merasa pengalaman, jgn la sorang tu jer nk berpengalaman, tamak btol, so tolong bg peluang kpd muke2 baru, sape tau, mereka lebeh MANTAP drp yg "BERPENGALAMAN" sgt tu

atok caar said...

alahai mamanye ngan papanye ni, jgnla gadoh2, biarla cucu atok si caar tu menang, atok caye caar mampu buat yg terbaik, go go go my caar, igt pesan atok, jgn mengalah sblm bertanding, atok syng caar.

penganalisis said...

keliru membuat pilihan?? jom undi.....

KB: aizu
TKB: nisa
(gabungan mereka yg berpengalaman utk tratas sgt penting melanjarkn gerak kerja)

NKB 1: faiz
NKB 2: aisyah aina
(muka2 yg sentiasa bekerja belakang tabir, perlu dinaikkn nih)

SU 2: hazirah-(sgt cekap dgn kerja2 melibatkan komputer dan teliti dlm mengemaskini fail2)

B2: afifah-sgt mantop bab2 congak nih, pejam mata pn boleh

AJK: wawa(akademik), aimi(sukan dan aktiviti), izzah(ttk n multimedia), aisyah(bpi), nazira(kebajikan)

moh le undi depa2 ni, gabungan org lama dan org baru sgt perlu dan inilah gabungan barisan terbaik, :)

pengundi said...

gabungan yang lama dan yang baru~~

suara rakyat said...

nak kerajaan baru
nak kabinet baru
nak kepimpinan baru
jom mengundi
jangan takut untuk mengambil risiko kerana ianya akan mengajar kita seribu satu pengajaran dan pengalaman
jom berevolusi bersama Mesir

Anonymous said...

itulah maksudnya..
at least no from the zero u stat ur work..
mulakan dari bawah la..
naik sikit2 to the top..
bru mantap...


*korunk ingat senang ke nak kerja dengan aizu..
*pengalaman + *nilai tmbah yang lain..(i ulang..untuk KETUA)

*Semua orang bermula dari 0..mmg xbloleh deny..tp , ambik pengalaman untuk menjadi seorang KETUA bukan dah jadi ketua baru timba pengalaman..(klu orang pengalaman(KETUA la) naik , bleh terus buat kerja , xda la tergapai-gapai..
n then pkb ke , ajkt ke ,no hal kalau nak muka baru..tulah proses mendapat pengalaman untuk jadi ketua...

Anonymous said...

skop kita sekarang KETUA...

MESIR BEREVOLUSI MEREKA AKAN PILIH DARIPADA YANG ADA PENGALAMAN JUGA..
takkan tiba-tiba pergi ambik pak cik jual sayur tepi jalan jadi ketua..
*ye la..kan NAK dapat pengalaman..

Anonymous said...

ehem.. guyz.. nak bergurau boleh tpi kena jage sensitiviti orng lain jugak.. atuk chaar dah xde k..
bnyak lagi benda leh gurau.. pliz matang ckit.. jaga maruah orang lain.. at least terjaga maruah kita di hari kemudian..

Abul Akmal Arif Bin Anuar said...

aku rasa masa tahun 1 pilih ketua tak adalah sampai macam ini punya serabut

main tolak-tolak tak sampai 5 minit dah pilih.

ke teruk sangat kualiti ketua tahun 1 itu ?
sampai sekarang semua dah mula nak ambil bahagian dalam kempen secara agresif ?

jangan sampai terpecah ukhuwah sebab pilihan raya sudahlah

percayalah cakap aku, semua yang datang mesir ini hebat-hebat orangnya. aku seorang sahaja budak badul yang tersesat dalam list nama budak jpa

nobody said...

gilo puak2 ni...

pipacycline said...

Bersaing jangan sampai menjatuhkan.



Kalau tak berkebolehan,
tak berpengalaman,
tiada calon itu tercalon.



Apakah Shahir, Hafiz Nazri dan Aizu muka lama dalam batch sebelum dilantik?
Kerja mereka tetap mantap dan terbaik.




Walau anonymous dibenarkan bersuara,
tapi jangan pula komen sampah di sini.

pemerhati said...

semua orang ada pendapat masing, jadi, jadi belajar untuk mendengar pendapat orang lain...hormat pandangan orang lain

tak nampak kesampahannya lagi di sini...berbanding di chatbox

komen la bnyak2, nak gak tahu isi hati pengundi2 gen09 ni... komen bg cukup 100 komen

penganalisis said...

ketua(KB n TKB) sgt perlu dinaikkan mereka yg berpengalaman, sekurng-kurangnya mereka ada MUHASABAH kelemahan tahun lps dan BERSEDIA memantapkn utk thun dpn dgn menggunakan jentera2 pelaksana bermuka baru, insyaAllah~ :)

Abul Akmal Arif Bin Anuar said...

benar-benar afifi

ini yang bagus
komen bersifat matang

dah mari sama-sama istighfar
lapangkan dada
maafkan semua kawan-kawan kita
doa agar hati menjadi tenang
zikrullah sedikit
mengaji ke
lepas itu fikir sebelum nak komen

jangan yang dikejar tak kesampaian
yang digendong berciciran


rasanya boleh buat refleksi sendiri
baca komen sendiri dan bayangkan kalau orang lain komen macam itu
apa perasaan kita ?

fikir, fikir dan fikir
manusia mungkin ada hati yang panas membara
tetapi manusia ada akal yang bijaksana dan iman
bawa-bawalah berdamai ya semua

nwahdaty91 said...

wlaupown org tu bkan ketua, pkb, ajk batch..
tp dyer tetap ketua..kepada dirinya sndri...

*bak kata imam shafi'e ..kita mmg xkan dapat memuaskan hati sume org..

wallu'alam..~

Is said...

dah macam dalam ruangan forum lak aku tgk...

bgus2 warga gen09 ni, semua mahukan perubahan ke arah yang lebih baik...nak wat perubahan kena ada strategi dan waspada

harapnya nanti semua bagi sokongan 100% kepada pimpinan baru akan datang..

idup gen09!

caya la korang...

barang yg lepas jgn dikenang said...

btol3, sume yg tercalon ni sume berpengalaman dlm mempunyai karisma msng2, sy nk btolkn satu bnde, mereka sume ni bkn "pakcik jual sayur" sprt ade yg memberi kiasan sprt itu, sume hebat2, so pilihla yg hebat antre yg trhebat, pcayela even ade org ckp ade yg muke baru ni, tp klu jwtn tu dh ade kat dorang ni, mrk ttp akn lksnekn dgn sebaek mungkin sbb itu amnh kite sume bt mereka, jd xpyhla nk gadoh2 lg, kite spttnye satu batch ni mempunyai visi dan misi yg same, jgn berpuak-puak kerana ia boleh memecahkan kesatuan kita, tp ape2 pon bile ajkt baru dh ade, sokongla mereka sbb tu yg kite nk, adios..

peminat gen09 said...

comel la korang ni...
jangan nakal2

pipacycline said...

Maaf agak teremo.
Agak terkesan dengan beberapa komen.



Kita calonkan seseorang untuk melaksanakan,
melancarkan,
menggerakkan batch kita.
Di samping,
calon dapat berlatih untuk bekerja untuk masyarakat kelak.



Tapi,
bebannya tetap
di atas pundak dia.
Antara kerja batch
dan pengajian.



Mohon pertimbangkan isi hati kecil calon juga.



















P/s: Aku tak ingat aku calon gak. Hakhakhak.
Lucu plak kalau baca balik.

ambil berat said...

sebab itu warga gen 09 perlu faham,

kita bukan bagi yang terpilih je yang wat kerja...

kita sepatutnya bekerja bersama2 insan2 terpilih nanti...di samping melatih sifat kepimpinan

yang ringan sama dijinjing, yang berat sama dipikul

berat mata memandang, berat lagi bahu memikul

sama-sama fikirkan~kita datang nak belajar

kucai said...
This comment has been removed by the author.
cute korean said...

ape ni SPR, kata mcm perubatan, i nak undi PKB dgn PTKB jugak...kalau i boleh undi kak Aimi Athirah, i nk undi jugak Mila dgn Aisyah Aina...x aci2...

Anonymous said...

Asif a'la kulli hal..Maaf kalau ada yg terasa dgn komen..Terlebih emo~
Semua org layak jd ketua..
~Selamat mengundi~

matlutfi fanclub said...

tenangkan hati sumea..
jgn mare..(klu mare cpat tua)

gen09 sumea da matang..kan..kan...
ikhlaskan hati sumea...

xkisah la sesiapa pun yang jadi ketua..
apa-apa keputusan ..itulah qada' dan qadarnya...

sapa kita..
-gen09..
sapa gen09..
-kita!..

k.zam said...

seronok membaca suara2 hati rakyat gen09 ni.. semuanye mmbina dan segala kritikan dsertakan bersama kata2 semangat.. selamat mengundi semua.. semoga kepimpinan yg dbentuk kelak akn dpt memajukn lg batch kite ni.. pilihan di tgn2 kite semua..

semoga kuasa untuk memilih itu dgunakan dgn sebaeknya dan dgn akal fikiran yg waras..

{kempen untk nisa.. undilah nisa sbgi pkb kite tahun dpn..sesungguhnya dia lebih layak..insyaAllah..}

k.zamiela said...

seronok membaca suara2 hati rakyat gen09 ni.. semuanye mmbina dan segala kritikan dsertakan bersama kata2 semangat.. selamat mengundi semua.. semoga kepimpinan yg dbentuk kelak akn dpt memajukn lg batch kite ni.. pilihan di tgn2 kite semua..

semoga kuasa untuk memilih itu dgunakan dgn sebaeknya dan dgn akal fikiran yg waras..

{kempen untk nisa.. undilah nisa sbgi pkb kite tahun dpn..sesungguhnya dia lebih layak..insyaAllah..}

Kit Kat sedap said...

aduhai, sampai gaduh2 plak yer..
lau da lain pendapat tu, senyap2 dahla. sebab semua pendapat adalah betul..cume mungkin lain dr segi penyampaian mahupun dgn keadaan semasa..so, korang xpyhla nk bertengkar2 sape pendapat yg betul tntg calon pilihan..
SPR dah bg peluang undi, undilah calon korang..settle ~

dah2, study la sume..esok exam..doakan untuk sama2 batch,chill tau ~ peace

matlutfi fanclub said...

matlutfi nk post lg la..
nk ckupkan 100 komen..

setuju ngn kit kat!
kit kat mmg sedap

fan matlutfi pown nk blik taon ni..
nk bli kit myk2 la kt mesia...

Anonymous said...

xpe2...bru meriah...

bukan nak gaduh pun sbnarnya...

matlutfi fanclub said...

oke ni post ke - 100

ckup da 100!..:P

Kit Kat sedap said...

101 menjadikan lagi cantik no nyer..

bgusla lau anonymous nk memeriahkn..org yg sebegini kita nk dlm batch kita..
menjadikan bahang pilihanraya makin terasa..persaingan positive bgus untuk memantapkan lagi gen9 ni..

p/s : jom kuar mengundi lepas ni ( sh pg kelas la tu mksudnya )

psychophilic said...

jgn lupa klas pyscho plop.jgn pyscho kt sni jer...kui3
maturity-adulthood begin from 20....
yea u got all sort of criteria of maturity
1.insight
2.responsibility n self-reliance
3.sense of purpose
n lastly emotional control
so guyz lets think logically dont make ur emotion as ur master...stay cool.peace no war
jom klas psycho

levator palpebral superioris said...

0-0 yer sumer org..........
if somebody ad trase ati...
lapangkn dada tnangkn diri
biase r....PMIKIRN LAEN2
maybe adr yg tk trperasan bhawasanya kta2 dier tu trlbih pedas n mnusuk qalbu................

disini kmi mnyusun 10 jari pohon ribuan kemaafan dr semua warga GEN9
~slmt hari raya~^_^..eh3...ralat di s2!

slmt exm histo esk...jmp lg!

aku lelaki kamu said...

tadi aku undi:
KB-aizu
TKB-miela
PKB-paan
SU-kamil
BN-montok
AJK-pami,nizam,caar,munir,ammar

jom kongsi sape korang undi, undi bukanlah rahsia

kau bukan lelaki aku said...

tdi aku pon undi
kb-aizu
tkb-nisa
pkb-faiz
su-afifi
bn-zubair
ajk-pami,faris,nizam,bob bolok,ammar

pemerhati setia~ said...

td aku undi

kb-hafiz
tkb-mila
pkb-faiz
s/u-kamil
bend-capieq
ajk-bob, nizam, bob, chaar, fahmi

AmmarHamzah said...

O.o
ada sorg undi rosak.hahah

Secrete Admire Max 24:7 said...

angpa x undi madihah ak lepuk pale angpa seko'2 no!

aku bukan laki kau said...

da kompem2 la ammar hamz mng..adoyai.so aktiviti batch taon dpn kte wat kt luor cairo haaaa....ni manifesto dye...haha

lelaki macho said...

yg aku undi ammar..hidup ammar

p/s : yg ni confirm menang sebab calon pilihan aku

cute korean said...

ammar buat aktvt kt msia...futsal, basket, boling, sume aku support!!!
hidup ammar...

Anonymous said...

penantian satu penyeksaan..x saba nak tau result..