Sunday, October 23, 2011

Update Blog.


Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Di sini saya tidak akan menulis panjang.
Saya akan terus ke matlamat penulisan saya.
Jika kalian sedar,
disebelah kanan blog ini bahagian bawah sekali saya ada letakkan beberapa pautan ke blog-blog tertentu,
iaitu semestinya blog-blog ahli batch ini juga.
Jadi selepas ini boleh kiranya hendak mengunjungi blog-blog tersebut.
Dan, Jika, Sekiranya blog kalian tiada diletakkan disitu,
bolehlah memohon untuk diletakkan.
Dan juga,
kalau kalian hendak mencadangkan blog-blog yang menarik dan bersifat SERIUS bolehlah dialu-alukan,

Apa yang perlu kalian lakukan,
hanyalah letak link blog kalian atau blog-blog menarik yang hendak dicadangkan untuk dilawati oleh ahli batch yang lain didalam komen.
Ianya semudah ABC.

"Sharing is Caring"

sebarang cadangan lain berkenaan blog ini amatlah dialu-alukan.
Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah,
dan yang buruk itu juga datang dari Allah melalui diri saya sendiri.
wallahua'lam.
Anonymous GEN09 MEMBER

Do things with passion or not at all.

No comments: