Thursday, July 14, 2011

JADUAL PENERBANGAN AHLI GEN09 (link added)



Hujan Emas di Negeri Orang, Hujan Batu di Negeri Sendiri, Lebih Baik di Negeri Sendiri
Begitulah peribahasa Melayu yang membandingkan sesuatu tempat dengan tempat dari mana kita berasal. Memang tak disangkal lagi kebijaksanaan orang Melayu dahulu kala bermadah kata, sehingga maksudnya amat dirasai oleh kita yang berada di bumi Mesir ini.
Kami di pihak Setiausaha mewakili semua ahli Jawatankuasa Batch Gen09 2010/11, mengucapkan selamat pulang kepada semua ahli yang akan bertolak pulang ke Malaysia seawal tengah malam nanti. Semestinya kepulangan kalian membawa seribu satu makna buat keluarga tersayang, dengan ilmu dan pengalaman yang mendewasakan.

Jangan difikir bahawa mereka yang tidak pulang ke Malaysia itu kuat semangatnya merempuh musim panas dan Ramadan yang menduga di Mesir. Anda yang pulang lebih berpeluang berbakti kepada ibu bapa dan keluarga, dapat memahami kuliah-kuliah agama, malah lebih senang bagi anda untuk bangun malam bertahajjud. Bukankah itu membawa ganjaran besar sewaktu Ramadan nanti?

Di sini kami sediakan jadual penerbangan sebagai rujukan ahli batch. Semoga ia memberi manfaat kepada semua. Fail dihoskan di Yahoo! Group batch, jadi boleh juga dimuat turun dari sana.


Jadual Penerbangan 2011.pdf

atau

Jadual Penerbangan 2011 (SkyDrive)


Disediakan oleh:
AHMAD AIZZUDDIN BIN DAUD
ADILAH BINTI ZULKIFLY
Unknown GEN09 MEMBER

Do things with passion or not at all.

4 comments:

Unknown said...

lol

Amir said...

lah baru nk undercover da terkantoi lak dahhhhhhhhhhh~lol

beruanglegend said...

erk, zubair jamil 18 sept

muhammadhusnaim said...

document not found..
bkpe erk??
nk wat cmne??